چاپ CD&DVD

چاپ CD&DVD
 

چاپ دیجیتال

 

چاپ و تکثیر سی دی و دی وی دی

  

افتخار داریم که اولین مرکز مجهز به دستگاه چاپ مستقیم با تکنولوژی COPY TRAX  روی لوح فشرده در مرکز و جنوب کشور هستیم. این دستگاه با جدیدترین تکنولوژی روز در این مرکز به بهره برداری رسید که در نوع خود در کشور منحصر به فرد است. وجه تمایز این دستگاه با دستگاه های موجود این است که کلیه مراحل از تغذیه دستگاه (لوح فشرده) ، شارژ مرکب چاپ و انتقال به دستگاه UV توسط کاربر انجام میشد، اما در این سیستم کلیه مراحل به صورت تمام اتوماتیک انجام میشود و فقط توسط یک کاربر کنترل میگردد.

سیستم چاپ سی دی به صورت Inkjet بوده و پس از چاپ هر نوع طرح با کیفیت DPI 5800 بروی لوح های فشرده Printable با لایه UV در مقابل نور – آب و ضربه مقاوم میشود از مزیات این نوع چاپ تولید در هر تیراژ ممکن است.

    

چاپ افست – استمپری

  

تولید و چاپ روی انواع Mini CD , DVD , CD شامل :

تولید به روش افست استمپری (پنج رنگ ) پیشرفته ترین سیستم تولید CD , DVD (اورجینال) در تیراژهای بالا محسوب میشود.

شرکت نیوچاپ با 8 سال تجربه در زمینه تولید و تکثیر انواع لوح فشرده آماده خدمت رسانی به شما هموطن گرامی را دارد:

در روش استمپری یا اورجینال، ابتدا از فایل مستر که برای تکثیر آماده شده، یک قالب از جنس نیکل تهیه می گردد. در مرحله بعد مواد تشکیل دهنده لوح فشرده (پلی کربنات) توسط دستگاه های تمام اتوماتیک روی طلق مخصوص CD تزریق می شود. در قسمت اصلی این فرایند قالب استمپر با ضربه ای که به لوح فشرده وارد می کند اطلاعات تکثیر را روی CD یا DVD حک می کند. سپس محصولات تولید شده وارد مرحله چاپ افست یا سیلک 5 رنگ می شوند.

 این روش تولید و چاپ لوح فشرده به دلیل هزینه های جانبی ( تهیه فیلم و زینک و قالب استمپر ) در تیراژهای 5000 عدد به بالا مقرون به صرفه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید.

 

دستگاه چاپ CD

  

 

قاب لوح فشرده

    
5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت تماس کلیک کنید