تابلو تبلیغاتی

از سال های دور همیشه یکی از راه های تاثیر گذار در تبلیغات استفاده از علامت و بعد ها تابلو های تبلیغاتی بوده است. تابلو بنا به ماهیت خود هیچگاه جایگزینی نداشته و نخواهد داشت و صرفا پیشرفت تکنولوژی بر روی نحوه ی ساخت و انواع آن می تواند تاثیر بگذارد.

درواقع داشتن تابلو برای هر کسب و کار و محل مشخصی شاید تنها وسیله ی تبلیغاتی باشد که طی سال ها هیچگاه کنار گذاشته نشده و در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی که قدیمی می شوند و از بین می روند و همچنین روش های جدید ایجاد می شوند،تابلوسازی تنها شامل تغییراتی می شود و همچنان با تاثیری بسیار زیاد به حیات خود ادامه می دهد.

طراحی یک تابلوی خوب چیزی فراتر از ایجاد جذابیت در آن است ،‌مثلا تابلوی یک مغازه فست فود علاوه بر جذابیت باید اشتها را هم تحریک کند معمولا از رنگ ها پر انرژی در این تابلوها استفاده می شود و یا در شهر بازی ها معمولا از رنگبندی جیغ در تابلوها استفاده می شود.

تابلو چلنیوم

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو کامپوزیت

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو ترموود

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو استیل

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو آلومینیوم

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو پلاستیک

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو وکیوم

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو فلکسی فیس

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو لایت باکس یا جعبه ای

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو

تابلو مطب،پزشکی و وکالت (نئون پلاستیک)

نمونه یک
نمونه سه
نمونه دو
به ما امتیاز دهید post
فهرست